2011. június 5., vasárnap

Na ez még nem biztos, de valami már az!

Helyesbítés:

Dudut előjegyezték, majd meglátjuk mi lesz. Novemberben fogom megtudni, hogy mehet-e januártól. De most dől a munka - reméljük, majd a lé is...

Drága család, szükség van Rátok!

Most éppen a Gyerekszigeten vannak Attiék, én meg itthon kutatom a CSR jelenlegi magyarországi helyzetét. Illetve most pihenek, mert 3 órát szörföltem a neten. Most megvannak az anyagok, adatok, már csak egy jó kis tanulmányt kell belőle írni.

Addig is felrakom, amin tegnap dolgoztam. Le kellett fordítanom Knut Ims, a norvég opponensem értékelését. Atti szerint hízhat a májam. De vajon milyen hatással lesz ez a máj-értékeimre?

2011. július 1-én 9 órakor védem a doktori disszertációmat! (Na ezt most jól kiordítottam a világba! Pénteken, mikor megtudtam, még a takarító néninek is el kellett mondanom az oviban. Így jár, akinek a mamája és a papája utazgat, ahelyett hogy elérhetőek lennének telefonon:) Örülök, hogy pihentek, de hiányoztok!!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése