2011. február 11., péntek

Felvételi

Most, hogy 8 év után lassan befejezem a PhD képzést - bekötötték a dolgozatomat, kétszer is, mert először 3 kötetbe sikerült kötni a 6 példányt, beadtam, és most várom, hogy kitűzzék "a" napot - itt az ideje, hogy tanuljak még kicsit.

Tanulhatnék valami teljesen mást, vagy lazán kapcsolódót - az üzleti etika interdiszciplináris terület, lenne értelme filozófiának, pszichológiának, nem is beszélve az örök mumusról, az angolról - de igazság szerint nincs kedvem rengeteget tanulni a felvételire. Ezekkel majd foglalkozom autodidakta módon - végül is üzleti etikát is csak fél évig tanultam szervezett képzésben, mégis eléggé otthon vagyok benne...

Így most inkább közgazdász tanár leszek, hogy felszedjek némi pedagógiát, és hogy taníthassak középiskolában közgazdaságtant. A vicc, hogy felvételiznem kell - a PhD-mhoz gratulálnak, de semmit nem számít a felvételi eljárásban. Szóval neki Bauer-Berácsnak és Szabó Katinak, hogy májusban sikeres legyek.

Még egy poén: szeptembertől valószínűleg én fogom tanítani ebben a képzésben a CSR-t. Felvehetem vajon a tárgyat, csak hogy meglegyen a kreditem? És vizsgázhatok magamnál? Egészen új értelmet nyerne az "aki úgy tudja, mint én, az ötös"...

1 megjegyzés: